Avatar billede kim-hinge Nybegynder
27. april 2001 - 12:18 Der er 4 kommentarer

Maksimering!

Hvordan for man browseren, når man har trykket på et link, til at maksimerer det nye vindue?
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 12:32 #1
hvad er det du menere har du selv lavet????

/ZIRON
Avatar billede delphidaner Nybegynder
27. april 2001 - 20:38 #2
ziron >> Han mener vist hvorman man får browseren (IE gætter jeg på) til at være maksimeret, når man åbner et nyt vindue.
Avatar billede sukos Juniormester
29. april 2001 - 22:03 #3
Start regedit, (startmenu --> kør --> regedit)

Vælg rediger --> Søg --> Og søg på \"Document Window\" (Kun nøgler)

Når søgning finder resultat, højreklikker du på \"Maximized\" og vælger \"Rediger\" og skriver \"Yes\"
Hvis ikke \"Maximized\" findes i Document Window, vælger du \"Rediger\" --> \"Ny\" --> Strengværdi
Navnet skal jo så være Maximized med strengen Yes
Avatar billede sukos Juniormester
29. april 2001 - 22:05 #4
Der er flere nøgler med værdien \"Document Window\", alle gældende for Iexplorer.

En lille \"udenoms\" tilføjelse:
http://www.eksperten.dk/spm/68606