Avatar billede nidyahou Praktikant
18. januar 2006 - 13:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Zonealarm KaOS!

Jeg har pga. at ZOnealarm forhindrede mig i at bruge ISS uninstalleret det... Problemet er, at det stadig pletvis ligger på min PC og det laver kuk i systemet når indstillingerne er sat til noget der ikke findes... Det gør åbenbart så jeg ikke kan åbne hijackthis og fjerne den forbandede truvector service, og selvom jeg fjerner den manuelt > dvs. deleter hjælper det heller ikke. Jeg har allerede formateret en gang pga. dette hvad kan jeg gøre??

Jeg har efterfølgende installeret Zonealarm igen, fordi jeg tænkte jeg måske så kunne fjerne det helt, men det resulterer blot i at jeg får fejl hver gang zonealarm startes op...

Hvor kan jeg få en BEDRE firewall?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
18. januar 2006 - 14:29 #1
Geninstaller den igen, og fjern den efter denne anvisning http://www.donhoover.net/uninstall.html
Avatar billede nidyahou Praktikant
21. januar 2006 - 16:45 #2
Endte med at formatere fordi den lukkede msconfig hver gang jeg prøvede at åbne - drop svar hvis du vil have point
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
21. januar 2006 - 16:52 #3
Ja, Zonealarm KAN desværre være problematisk. Jeg kan anbefale Sunbelt Kerio. Den tror jeg ikke du får problemer med. Du får den fulde version i 30 dage, og så bliver den "neddroslet" til gratisversionen, som er fremragende, og ikke mindst nem at have med at gøre http://www.sunbelt-software.com/Kerio.cfm
Avatar billede nidyahou Praktikant
24. januar 2006 - 09:23 #4
jeg fandt sygate fra norton - selvom den ikke kan hentes fra deres side mere, kan man finde den rundt omrking på andre sider og på min backup partition :o)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. januar 2006 - 16:11 #5
Ja, Sygate kan heldigvis hentes endnu, bl.a her, i forskellige versioner http://207.33.111.31/spf/

Tak for point :)