Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
10. januar 2006 - 22:29 Der er 1 løsning

Intel(R) PRO/wireless LAN 2100 3A giver mig XP's "blå skærm"?

Hej Eksperter

Efter en windows opdatering for et par måneder siden er mit WLAN kort begyndt at strække. Den viser mig bare den blå skærm. XP har har kommet op med en fejlmeddelselse og siger der er kommet en løsning på problemet, jeg skulle bare downloade et nyt driver (Intel® PROSet for Wireless Software - release 7.1.4.0). Har prøvet det, men det virkede ikke.
Er siden blevet gjort opmærksom på man kan fjerne de nyeste windowsopdateringer for at afhjælpe problemet, men efter jeg har gjort det er det blevet helt galt. Når jeg peger på iconet ned i højre hjørne er der et stort rødt forbudt icon hen over, og der står:

SSID:101
Status: ikke tilsluttet
Signal kvalitet/styrke 0%

Er der nogen der har nogen kvalificerede bud på hva jeg kan prøve? Har både den omtalte driverfil jeg har downloadet og den CD med drivers der fulgte med da jeg købte computeren.

på forhånd tal
Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
18. maj 2006 - 13:35 #1
Lukker