Avatar billede lenn Nybegynder
27. december 2005 - 12:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Need For Speed Most Wanted

Hej

Er lidt i tvivl om ktegorien, men jeg førsøger lige herinde...

Jeg har lige købt Need For Speed Most Wanted men der er et lille problem. Det er som om at lyden er forsinket i spillet, dvs. at nå jeg fx kører ind i en anden bil, kommer lyden ca. 1½-2 sekunder efter sammenstødet - og sådan er det gennem hele spillet også ved acceleration og gearskift - lidt irriterende...

Er der nogen herinde der har nogle ideer om hvad der kan være galt...

Systemet der spilles på er:

AMD XP 2500+

ASUS et-eller-andet bundkort med VIA chipset og onboard lyd

GeForce 6600GT grafikkort

1024 MB RAM
Avatar billede ramme88 Nybegynder
27. december 2005 - 13:23 #1
Hvor lange er kablerne der forbinder dine højtalere til pc'en? Man skal helst have højtalerne lige ved siden af pc'en da kablerne dermed er kortere og dermed skal lyde ikke rejse så langt før den kommer ud! Hvis du har meget lange kabler, tager det jo længere tid for lyden at komme frem!
Avatar billede lenn Nybegynder
27. december 2005 - 13:30 #2
Det er det eneste spil hvori jeg har problemer - så det er vist ikke der problemet ligger...
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2005 - 14:04 #3
prøv at opdatere dine drivere. grafik, lyd og chipsæt(via)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
27. december 2005 - 19:11 #4
==> ramme88 Vi taler nanosekunder, så den holder ikke.