Avatar billede ramme88 Nybegynder
27. december 2005 - 00:48 Der er 8 kommentarer

Hidsigt Floppy drev!

Jeg sad og skulle spille heroes of might and magic 1 på min bærbar, men da jeg installerede det hvæsede mit floppydrev af mig. Det var en ubehagelig oplevelse! HVAD KAN DER VÆRE GALT! JEG ER BLOT EN ARM STAKKEL SOM VIL SPILLE LIDT DOS!!!!!
Avatar billede off-line Nybegynder
27. december 2005 - 02:33 #1
Hvæsede??? Havde du en flopppydisk i drevet?
Avatar billede halifax Nybegynder
27. december 2005 - 03:31 #2
Pas på - ny bruger, der spammer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2005 - 09:39 #3
tjek de spørgsmål brugeren deltager i...

Minder meget om en velkendt bruger der hat været på spil før...
27. december 2005 - 10:12 #4
Sagen om "skumfiduserne" osv osv osv...
Avatar billede huset Praktikant
27. december 2005 - 10:16 #5
Var indlægene så bare sjove
Avatar billede hottadpole Nybegynder
27. december 2005 - 11:44 #6
Ak ja. Endnu en der spilder både tid og båndbredde. Jeg kan anbefale spørgeren at besøge http://www.usuck.com
Avatar billede off-line Nybegynder
27. december 2005 - 13:53 #7
Jeg kan ikke åbne ramme88 bruger data, men hvis hans spørgsmål er ment som en
morsomhed, ja så har han fuldstændig ret i, at han er en ARM STAKKEL.
Avatar billede huset Praktikant
27. december 2005 - 14:19 #8
Han er deaktiveret