Avatar billede huset Praktikant
26. december 2005 - 17:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Direkte henvendelse til coadmins

Kunne vi høre et bidrag fra jer omkring dette http://www.eksperten.dk/spm/673846

Flere og flere hvis tråde man deltager i har dette problem.
Avatar billede huset Praktikant
28. december 2005 - 18:43 #1
Halloooooo coadmins!
28. december 2005 - 21:30 #2
(Bare skriv en link til noget "ulovligt" i Eksperten's øjne/regler...)
Avatar billede snowball Novice
29. december 2005 - 00:17 #3
Jeg forstår ikke hvorfor I bliver ved med at kontakte os CoAdmins med denne slags fejl når vi hver gang fortæller jer at vi intet kan gøre ved koden bag Eksperten.

Skriv en mail til info@eksperten.dk hvor problemet forklares og den pågældende fejlmeddelelse nævnes - så vil de forhåbentlig kigge på sagen, for vi CoAdmins kan som sagt intet gøre ved det :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede huset Praktikant
29. december 2005 - 11:31 #4
Det hjælper jo en hat fis at maile dem. Bare se boxer og hans mail. :(

Crap hvor skider de flot på os brugere
Avatar billede snowball Novice
29. december 2005 - 12:20 #5
Det er muligt det ikke hjælper at skrive til dem, men det hjælper da heller ikke noget at blive sur på os, for vi har da flere eksempler på at vi heller ikke bliver hørt!
Avatar billede huset Praktikant
29. december 2005 - 12:54 #6
Er ikke sur på nogen. Ville bare gerne have bekræftet I åbenbart intet kan gøre :D
Avatar billede huset Praktikant
29. december 2005 - 14:59 #7
..
Avatar billede fangel Nybegynder
02. januar 2006 - 11:27 #8
Hej Alle

Problemet burde være løst nu. Hvis I stadig støder på fejl af denne type (maximum execution time of ..) så send en mail til info@eksperten.dk hvor I skriver adressen til den fil i prøvede at tilgå, om I er pro-medlem og evt. andet I finder relevant.

Vi beklager problemet, og at det skulle tage så lang tid at løse problemet.

Venlig hilsen
  Morten Fangel
  Webudvikler
  IDG Danmark A/S