Avatar billede jgkl Nybegynder
22. december 2005 - 11:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Html link fra flere felter

Jeg  har en adresse database, hvor det ville værer rart md et kort opslag på map24.com og det er gratis, nu skal jeg bare have hjælp til at lave det calculatede resultat.

Jeg har følgende fra deres side..

"http://link2.map24.com/?street0=KONTAKT_NAVN&zip0=KONTAKT_POSTNR&city0=KONTAKTBY&state0=&country0=dk&name0=&lid=7f160da2&ol=dk-dk"

Jeg har forøgt med forskellige calculated results men intet virker...

Nogen ideer?
Avatar billede jgkl Nybegynder
22. december 2005 - 13:42 #1
Løste den selv med insert text også bryde det hele op og indsætte det bid efter bid, men hvis nogen har bedre forlsag er de velkomne
Avatar billede jgkl Nybegynder
11. januar 2006 - 09:59 #2
Lukker