Avatar billede qufel Nybegynder
19. december 2005 - 18:56 Der er 11 kommentarer

Kan ikke ændre beggrundsbilled

Jeg har været overfaldet af en virus, som jeg burte være sluppet af nu. Men jeg kan ikke ændre min baggrundsbilled. Jeg kan vise om startside som baggrund, under egenskaber - Skrivebord - Tilpas skrivebord. Men kan ikke ændre hverken billed eller farve, som normalt?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
19. december 2005 - 20:14 #1
hvilken styreprogram bruger du - xp?
Avatar billede qufel Nybegynder
19. december 2005 - 20:18 #2
ja.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
19. december 2005 - 20:22 #3
prøv at bruge et gendanne fra et tidligere gendannelsespunkt
start - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse
Avatar billede qufel Nybegynder
20. december 2005 - 14:44 #4
Det har åbenbart ikke været sat til, så det kan jeg ikke.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
23. december 2005 - 20:51 #5
så at reparere med din XP skive
23. december 2005 - 23:17 #6
Set i anden tråd:

"Klik på Start->Kontrolpanel->Skærm->Skrivebord->Tilpas Skrivebordet->Web fjern flueben i Security Info og View my Active desktop as a web page (Det er ikke sikkert det eksisterer)."
Avatar billede qufel Nybegynder
24. december 2005 - 13:10 #7
"Klik på Start->Kontrolpanel->Skærm->Skrivebord->Tilpas Skrivebordet->Web fjern flueben i Security Info og View my Active desktop as a web page (Det er ikke sikkert det eksisterer)."

Nej den findes ikke i mit system. Jeg vil prøve at repere med min wondows cd.
24. december 2005 - 14:33 #8
Hmmm - "...burte være sluppet af nu..."

Mon du lige skulle rulle proceduren som her beskrevet: http://www.eksperten.dk/artikler/755

(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
28. december 2005 - 10:04 #9
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede qufel Nybegynder
28. december 2005 - 14:59 #10
Jeg har forsøgt alt, hvad I har foreslået, men intet har hjulpes. Dog har jeg fået fjernet en omgang SpyWare :)
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
28. december 2005 - 15:01 #11
Der er sikkert mere virus og spyware. Jeg foreslår at du får din computer tjekket af en HijackThis-haj i virus-kategorien... :)