Avatar billede trolleri Nybegynder
19. december 2005 - 15:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sidehoved+fod skal fjernes fra indholdsfortegnelse og forside

Hejsa
Jeg har læst denne artikel, hvilket hjalp mig med at få opdelt dokumentet i to sektioner, og starte min sidetælling på side tre (efter indholdsfortegnelsen og forside). Problemet er bare at der også står sidetal / sideoptælling i sidefoden på de første to sider (i første sektion).. de har selvfølgelig "side 1/2" og "side 2/2"

Resten af dokumentet er fint nok. Starter 1/6 og fortsætter til 6/6

Hvordan skjuler/fjerner jeg sideoptællingen i første sektion?

Jeg har også skrevet mit navn osv. i sidehovedet i anden sektion... dette er også blevet kopieret til første sektion .. suk

på forhånd tak

P.S. jeg kunne selvfølgelig bare oprette et seperat dokument med forside og indholdsfortegnelse, men da jeg gerne vil bruge funktionen "indsæt >> referencer >> indeks m.m. >> indholdsfortegnelse", bliver jeg nødt til at have det hele i ét dokument
Avatar billede trolleri Nybegynder
19. december 2005 - 15:40 #1
hovsa.. "denne artikel" , men mente denne: http://exp.dk/spm/629179
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. december 2005 - 15:54 #2
du skal indsætte et sektionsskifte fortsat og så gå ned i dokumentet der hvor du vil have sidehoved. hernede slår du "samme som foregående" fra på sidehoved værktøjslinien og indsætter derefter det sidehoved du ønsker.

Hvis du allerede har et sidehoved som du vil have fjernet fra de første sider, er det nok lettest helt at slette, indsætte sektionsskiftet og derefter indsætte i gen
Avatar billede trolleri Nybegynder
19. december 2005 - 16:07 #3
ahh, doh.. der var jo en dejlig knappe som kunne gøre det for mig ;)