Avatar billede mylle89 Nybegynder
14. december 2005 - 07:42 Der er 3 kommentarer

den siger check your pc and signal cabel

Hej alle sammen....
skal lige havde noget hjælp, jeg er ved at samle min egen pc og er nu næsten færdig men når jeg starter den så siger den signal cabel mangler? hva skal jeg gøre?
Avatar billede boxer Nybegynder
14. december 2005 - 08:12 #1
Tjek at kablet mellem skærm og pc sidder ordentligt. Tjek at grafikkortet også sidder korrekt.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
14. december 2005 - 08:17 #2
Det siger den når, jaeh, kablet eller grafikkortet ikke sidder ordenligt i som boxer siger.
Jeg havde selv samme problem for lidt tid siden men jeg fandt ud af at mit grafikkort sad og "hang" lidt fordi jeg ikke havde skruet grafikkortet på kabinettet med metalbøjlen.
Det virkede fint hvis jeg lige pressede kortet lidt ind på motherboardet men så en dag kortsluttede mit 6800 GT grafikkort.. lidt surt ik ?
men jeg fik heldigvis et nyt i Zitech og fik det monteret ordenligt ved at jeg sænkede moboet så det hele passede!
Tjek evt. skærmen og kablet på en anden PC for at se om det hele virker der.
Bagefter kan du jo tjekke om køleren/blæseren kører når grafikkortet kører, hvis den ikke gør det har du måske kommet til at brænde grafikkort af!
Avatar billede mylle89 Nybegynder
14. december 2005 - 17:02 #3
mit grafikkort er det der sidder i motherboard!! så ka det stadig væk være stikket der er noget galt med!!