Avatar billede richardsen Juniormester
05. december 2005 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Recover fra Thumbnails

I forbindelse med isættelse og omorganisering af mine diske via Partition Magic 8.0 er en del af mine digitale foto's blevet mikset op på en sådan måde at nogle mangler venstre trediedel - andre den nederste osv.

Alt er i den skønneste orden når man ser på thumbnails, men når billedet tages op i f.eks. MS faxviewer opstår fejlen.

Filerne kan ikke flyttes,kopieres og man får fejlen "Cyklisk redundans".

nogen gode forslag ??
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. december 2005 - 08:40 #1
Der findes to ....gratis...programmer som måske kan redde original-filerne.
File Recovery:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
og Smart Recovery:
http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede richardsen Juniormester
10. januar 2006 - 23:58 #2
Jeg vil gerne give fotograf 30 point for svaret, men ved ikke hvordan.
Mine billeder kom desværre ikke tilbage i oprindeligt udseende, men jeg fandt da meget andet som jeg i grunden ikke anede at jeg havde haft og slettet igen.

Det sene svar skyldes flere ting - rejser - ingen pc i en periode - 3 dage om at gennemsøge en 80 GB disk - nedlukning pga låsning osv.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. januar 2006 - 08:07 #3
Det kræver at jeg lægger et svar ...og det har gjort nu!
Derefter markerer du navnet og accepterer svar, voila!
Avatar billede richardsen Juniormester
11. januar 2006 - 22:55 #4
Det er et par gode programmer du anviste.
Desværre kunne de ikke genskabe mine date, men jeg fandt så meget andet godt.