Avatar billede lars_nohr Nybegynder
01. december 2005 - 08:58 Der er 7 kommentarer

Har problemer med hjemmesider som eks. Ekstra Bladet.dk

Når jeg vil åbne en hjemmeside som eks. www.ekstrabladet.dk så står maskinen bare og køre, der sker bare ingen ting.

Andre sider er der overhovedet ingen problemer med.

Kan det have noget med mine internet indstillinger at gøre, har lagt mærke til at det er specielt galt med sider med mange billeder på.

Nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2005 - 09:05 #1
Jeg har haft samme problem. Læste andetsteds at følgende skulle hjælpe, og det gjorde det!

Clear Windows XP DNS cashe

Start -> Kør -> Tast CMD -> skriv ipconfig /flushdns
Så skulle du gerne kunne mærke en forskel.
Avatar billede peet49 Nybegynder
01. december 2005 - 09:06 #2
Du mangler måske noget java:http://www.microsoft.com/mscorp/java/
Avatar billede boxer Nybegynder
01. december 2005 - 09:15 #3
Slet dine imidlertidige filer og se om det hjælper.
Avatar billede lars_nohr Nybegynder
01. december 2005 - 09:33 #4
Vejmand: Har jeg nu gjordt men intet er ændret.

Peet49: Synes ikke jeg kan finde ud af hvad jeg skal gøre på den side..

anonym: Har jeg nu gjordt men intet er ændret.
Avatar billede boxer Nybegynder
01. december 2005 - 09:41 #5
Du kan tjekke om du har java installeret her:
http://www.java.com/en/download/installed.jsp
Du skal trykke på knappen: Verify installation
Avatar billede vejmand Juniormester
01. december 2005 - 09:46 #6
Jeg er godt klar over at følgende ikke er svar på dit spørgsmål, men måske du kan bruge det alligevel?

Jeg har selv haft så mange problemer med IE at jeg nu næsten udelukkende bruger FireFox. Det funker upåklageligt!

Firefox kan downloades her:
http://www.mozilla.org/products/firefox/all

Du kan evt. lade være med at sætte den til standardbrowser under installationen, og bare bruge den til de sider der er problemer med.
Avatar billede lars_nohr Nybegynder
01. december 2005 - 09:56 #7
Jeg har java installeret, ingen problemer der.