Avatar billede zkov82 Nybegynder
29. november 2005 - 17:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

select fra flere tabeller

Hej,
Jeg har en db, som består af flere tabeller. Jeg ved ikke hvad disse tabeller kommer til at hedde i fremtiden, da det ændre sig.

Er der en metode til at hente fra flere tabeller fra den samme database-instans, uden at vide hvad de hedder?
I princippet skal den selecte i alle tabeller i instansen!

Help?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. november 2005 - 23:19 #1
Man kan godt lade en applikation hente alle tabel navne for en database.

For langt de fleste databaser ihvertfald.

Men jeg tror altså at du skal redesigne din applikation og database.

Det er sjældent den bedste måde at gøre tingene på.
Avatar billede arne_v Ekspert
31. december 2005 - 14:26 #2
OK ?