Avatar billede mdomino Nybegynder
28. november 2005 - 04:13 Der er 1 løsning

Out Of Range

hej,

indimellem naar jeg starter mit system, win98, faar jeg beskeden: Out Of Range og skærmen gaar i sort. Nu er mit spørgsmaal: Hvad k a n dette skyldes; og hvad kan jeg gøre, for at afhjælpe problemet?

Paa forhaand tak
Avatar billede darth-domino Nybegynder
28. november 2005 - 07:29 #1
Det er din Monitor der ikke kan klarer din opløsning som Windpws sætter, har haft det samme problem på WinXP... hjalp da jeg opdaterede Driveren!

Det er som om at windows "glemmer" at sætte din opløsning til evt 1034x768... og så kører den op i en opløsning som din Monitor ikke kan klarer?