Avatar billede debpia Nybegynder
28. november 2005 - 03:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Siger jeg har webcam, men det har jeg ikke, hvad kan jeg gøre?

Har lige fået ny computer....den siger jeg har webcam tilsluttet...men det har jeg ikke...hvordan slår jeg den besked fra... har windows xp.

Siger det i msn messenger..blandt andet..
Avatar billede pidgeot Nybegynder
28. november 2005 - 03:15 #1
Har du en TV tuner i din computer? MSN kan godt tage fejl af de to ting.
Avatar billede debpia Nybegynder
28. november 2005 - 03:15 #2
ja, det har jeg
Avatar billede pidgeot Nybegynder
28. november 2005 - 04:51 #3
I MSN burde du kunne deaktivere det ved at vælge Funktioner > Indstillinger > Tillad, at andre kan se, at jeg har et webcam. Jeg vil tro at den ikke kigger efter et webcam, hvis andre ikke må se om du har et - eller i det mindste regner jeg med den ikke viser det.

Mht. andre programmer skal jeg ikke kunne sige om der er en indstilling der, men den eneste løsning der med garanti virker er at fjerne TV tuneren fra computeren. Det er nemligt ikke muligt for computeren at skelne mellem et webcam og en TV tuner.
Avatar billede coversdk Nybegynder
28. november 2005 - 17:09 #4
du kan godt gå ind og sige at at du ikk har noget webcam i msn i hvert fald.....

Åben en nye samtale >>> Funktioner >>> Konfiguation af lyd og video... >>> også skal du bare føgle guiden til ende, og der hvor der står webcam vægler du Ingen.

Det hjalp ved mig :D
Avatar billede debpia Nybegynder
02. marts 2010 - 20:10 #5
SVAR. Intet af ovennævnte var svaret, derfor lukker jeg selv.

Kan ikke huske hvad jeg gjorde, men tror det hele foregik via kontrolpanelet.