Avatar billede fritznikos Nybegynder
18. november 2005 - 11:32 Der er 2 kommentarer

hjemmeside login

hej

1. Jeg har en hjemmeside med login brugernavn og password.
2. Har anden hjemmeside er der login felt. vil gerne når jeg indtaste brugernavn og password ender jeg i den første hjemmeside uden igen indtaster brugernavn og password,
At anden hjemmeside sender brugernavn og password til første hjemmeside og logger ind i systemet.
Skal der også indtaste lille script i den første hjemmeside?
Avatar billede showsource Seniormester
18. november 2005 - 11:52 #1
?
Forstår ikke lige helt hvad du mener, men din form kan jo godt submitte til en anden hjemmeside.
<form action="url/til/anden/side" method="post">
Avatar billede fritznikos Nybegynder
18. november 2005 - 11:59 #2
jeg kan godt submitte til andet hjemmeside <form action="url/til/anden/side" method="post">.
vil gerne sende brugernavn og kode via internet til submitte hjemmeside og automatisk logger mig ind uden igen indtaste brugernavn og kode.
brugernavn og kode indtaster jeg i den første hjemmeside.