Avatar billede rangerbs Nybegynder
17. november 2005 - 16:31 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes i?

Hej eksperter..

Jeg har fået en opgave på gymnasiet der lød på at lave et design til et fiktivt firma..

Jeg har derfor valgt at lave en side til et VVS-firma.. I skal ikke tage jer af teksten, men kun designet..

Hvad synes i indtil videre? nogle ændringer eller andre gode ideer.. så siden kan blive endnu bedre..

linket: http://jeppedk.users.whitehat.dk/udkast.jpg

mvh Jeppe
Avatar billede datasource Nybegynder
17. november 2005 - 17:16 #1
Jeg synes at siden er flot lavet.
Farverne er gode sammen, især det rød-gul-orange billede du har !

Jeg tror (kun tror) at det ville se flottere ud hvis du lige fjernede det lille mellemrum der er mellem menuen og den stribede vandrette søjle !
Prøv også at fjerne den helt øverste grå vandrette søjle, eller lav den samme højde som den nederst (der hvor der står copyright), og se om det ser bedre ud.
Avatar billede datasource Nybegynder
17. november 2005 - 17:18 #2
evt en hvid streg som skiller menuen fra teksten
Avatar billede rangerbs Nybegynder
17. november 2005 - 17:37 #3
Mange tak for indlægget.. Jeg kan godt se hvad du mener, men venter med at rette til alle har sagt hvad de synes :D Så jeg kan rette det hele på en gang..
Avatar billede boxer Nybegynder
17. november 2005 - 17:38 #4
Man skulle gerne kunne se at siden ejes af et VVS firma. Det synes jeg ikke man kan.
Du har valgt et billede af et badeværelse, hvilket er flot nok.
Jeg synes du skal finde et billede der relaterer mere til Vand, Varme & Sanitet. Gerne noget blåt på siden.

Mellemrum mellem VVS-FirmaJKP A/S. ALtså VVS-Firmaet JKP A/S. Måske endda centreret og lad JKP A/S stå nedenunder VVS-Firmaet.
Avatar billede datasource Nybegynder
17. november 2005 - 17:46 #5
Bare et sjovt forslag...

Prøv at lave JKP A/S grønt (eller blåt) jeg tror det vil give siden mere harmoni mellem farverne !
Avatar billede datasource Nybegynder
17. november 2005 - 17:50 #6
VVS-Firma | JPK A/S <-- er også en måde at gøre det på
Avatar billede kochen Nybegynder
17. november 2005 - 18:15 #7
Synes det er ef flot og enkelt design, vil dog give boxer ret i at en blå farveskala vil fremhæve det vvs agtige mere.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
17. november 2005 - 18:38 #8
Jeg forstår godt hvad i mener, men det er nu ikke alle blinkenslagere, som går i blåt mere.. tømrere går jo heller ikke altid i hvidt mere.

Tænkte lidt på om den måske bliver for kedelig? selvom den jo skal være stilren osv. Så synes jeg at den mangler et eller andet, men hvad ved jeg ikke..

ellers mange tak for de gode indlæg indtil videre
Avatar billede kochen Nybegynder
17. november 2005 - 19:46 #9
Det var nu heller ikke en blå kansas dragt jeg hentydet til:) Men vand, som man jo må sige er en grundlæggende del af det vvs handler om.
Avatar billede boxer Nybegynder
17. november 2005 - 20:03 #10
kochen -> Netop :o)