Avatar billede rp78 Nybegynder
15. november 2005 - 09:52 Der er 1 løsning

Olympus, Canon eller FujiFilm Finepix? Digitalkamera.

Jeg skal som så mange andre have købt mig et digital kamera.
Efter en del søgninger har jeg nu fundet 3 kameraer som jeg synes lyder som noget for mig.

Krav fra min side:
- Optisk zoom (gerne 10 eller mere, skal bruges på en safari tur)
- Pris max 4000-5000 kr.

#1  Olympus SP-500 UltraZoom
#2  Canon PowerShot S2 IS
#3  Fujifilm FinePix S5600 Zoom

Hvilket ét vil I anbefale, har I nogle erfaringer med et eller flere af ovenstående kamera? Eller er der et helt 4. 5. kamera I synes er bedre?

Håber I kan hjælpe.

/ Rasmus
Avatar billede rp78 Nybegynder
16. november 2005 - 11:11 #1
svar