Avatar billede touel Nybegynder
12. november 2005 - 13:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Zone Alarm lukker for port

Jeg har lige installeret mysql, men den skal bruge port 3306 til kommunikation, som er lukket. Hvordan åbner jeg den ?

Gør man det via zone alarm ?
Avatar billede gratis Nybegynder
12. november 2005 - 14:08 #1
hvis det er zonealarm der blokere så ja, kig her hvordan du åbner portene ( godt nok vist til et spil.. men der er billeder af hvordan du gør) http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01214p
Avatar billede touel Nybegynder
12. november 2005 - 14:41 #2
jeg har ikke *Custom* knappen i min Main under Firewall... jeg har kun Advanced knappen i bunden....
Avatar billede lx2ba Novice
12. november 2005 - 16:28 #3
Ja, det skift fra Main til Custom under Internet Zone Security: findes under TAB'en "Firewall", når du har åbnet for ZoneAlarm
Avatar billede lx2ba Novice
12. november 2005 - 16:31 #4
Det er i virkeligheden dét, som figur 2 viser!
Avatar billede lx2ba Novice
12. november 2005 - 16:32 #5
Når du så sætter "hak"="flueben" i linjen "Allow incoming TCP-ports", så kommer linjen, hvor du kan indtaste de(n) aktuelle port.
Avatar billede touel Nybegynder
12. november 2005 - 17:12 #6
hej lx2ba - jeg er slet ikke med hvor du vil hen... jeg kan ikke se Internet Zone security i zone alarm. jeg har kigget alt igennem under "firewall"...
Avatar billede touel Nybegynder
12. november 2005 - 17:15 #7
jeg har under "firewall" 2 faneblade: Main og Zones.

Under Main er der kun en knap som hedder advanced... that's it...
Avatar billede gratis Nybegynder
12. november 2005 - 17:26 #8
hvis det er gratis versionen du har ka du ikke gøre det, men Sygates freeware kan..
http://smb.sygate.com/products/spf_standard.htm
Avatar billede touel Nybegynder
12. november 2005 - 17:31 #9
ja jeg kører med gratis vers af zone alarm... men der må være nogen derude, som sikkert også kører med en gratis vers af ZA og har installeret mysql ?!?!?!

Jeg vil helst køre med denne firewall nu
Avatar billede lx2ba Novice
12. november 2005 - 17:34 #10
toul > Undskyld, det havde jeg ikke tænkt over!
Det med den gratis udgave af ZA :0)
Avatar billede touel Nybegynder
12. november 2005 - 17:36 #11
jeg kunne vel installere ZA igen og denne gang tage pro versionen. jeg mener man vel har 30 dages fri prøve tid, og der burde man kunne gøre det ???
Avatar billede touel Nybegynder
14. november 2005 - 01:47 #12
nå men drenge, lægger I et svar begge
Avatar billede gratis Nybegynder
14. november 2005 - 07:22 #13
ska ikke ha point.
Avatar billede touel Nybegynder
28. februar 2008 - 20:55 #14
.