Avatar billede horizon Nybegynder
09. november 2005 - 22:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Script-blocking i Norton Internet Security

Jeg har lidt problemer med NIS-2005

Når jeg f.eks. er inde på min side og rette lidt, så visse steder er der et script som automatisk sender folk videre, det gør det i hvert fald på ALLE andre computere der IKKE har NIS-2005 installeret, det er som om den blokkerer for det script.

Har lagt mærke til at når jeg vælger Deaktiver NIS 2005 så virker det helt som det skal. Er det noget jeg evt. kan slå fra? har prøvet at skrive det script om et par gange, uden held. fra javascript, til php, til javascript igen, uden held.
Avatar billede trekkies Juniormester
09. november 2005 - 22:22 #1
Prøv følgende:
Åben din IE, der skulle gerne være en add-on der i fra NIS (http://www.darkskies.dk/exp_billeder/NIS2.jpg)
Fjern at fjerne fluebenet ved "Block ads on this site" og "Block popups on this site".

Du kan også prøve at komme med et link til sitet, da jeg også har NIS, men godt nok i en version 2004.
Avatar billede horizon Nybegynder
10. november 2005 - 11:59 #2
Aah, takker, smid et svar
Avatar billede trekkies Juniormester
10. november 2005 - 12:25 #3
Glad for at kunne hjælpe dig, men du skal kun acceptere mit svar hvis min løsning virkede.
Avatar billede horizon Nybegynder
10. november 2005 - 12:42 #4
jamen det gjorde det, slog nortons pop-up killer fra, og aktivered IE6erens egen og nu funker det som det skal :D
Avatar billede trekkies Juniormester
10. november 2005 - 14:38 #5
Tak for point :)