Avatar billede kehd Nybegynder
01. november 2005 - 16:04 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Filnavn som e-mails og adressekartotek gemmes under?!

Hej Eksperter

Efter min computers "break-down", har jeg fået gendannet hele min harddisk, så det nu ligger på eksterne CD-rommer.
Herfra vil jeg gerne hente mine gamle mails og mit Outlook-adressekartotek, men hvilket filnavn skal jeg finde disse under?

Jeg har IKKE nået at eksportere adressekartoteket og mine mail-foldere, og derfor findes adresse-kartoteket ikke som WAB fil...

Hvad er filnavnet til Outlooks adressekartotek, og hvor kan jeg finde det? (altså - i hvilken mappe ligger de typisk)

Hvad er filnavnet til Outlooks mail-foldere, og hvor kan jeg finde dem? (altså - i hvilken mappe ligger de typisk)

Håber nogle kan hjælpe..!

Mange hilsner

Kristoffer
Avatar billede boxer Nybegynder
01. november 2005 - 17:41 #1
Jeg mener at det er en PST.fil.
Du finder den her:
:\Documents and Settings\din navn\Local Settings\Application Data\Identities\{C4DD20EF-ED05-4F6B-BD60-733188196C98}\Microsoft\Outlook Express
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. november 2005 - 18:01 #2
el. dbx.
afhænger af hvilket program..ms. el ekspress
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
01. november 2005 - 18:53 #3
I outlook ligger din pst-fil her:C:\Documents and Settings\nkt\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede kehd Nybegynder
02. november 2005 - 12:44 #4
Tror der lykkedes at finde PST-filen :-)TAK! Men har I nogle forslag til adressekartoteket? Det hedder nemlig ikke *.wab, så længe det ikke er eksporteret...
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2005 - 14:03 #5
I din PST fil ligger også dit adressekartotek. Alt såsom kalender, post, opgaver, kontakter, osv ligger således i din pst fil.
Avatar billede kehd Nybegynder
02. november 2005 - 19:27 #6
Den siger jeg god for - det hele er fundet! Takker for hjælpen, og en lille håndfuld point på vej...
Avatar billede kehd Nybegynder
02. november 2005 - 19:29 #7
...hvis enten anonym, jeanette18 eller lacops er friske på lige at poste et svar...
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
02. november 2005 - 20:14 #8
:)
Avatar billede boxer Nybegynder
02. november 2005 - 20:16 #9
:o)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2005 - 09:04 #10
Skidt da... :-)
Avatar billede kehd Nybegynder
09. november 2005 - 20:17 #11
Hader det der med at skulle uddele point til kun en, når flere har svaret...
Så håber I går med til fordelingen... :-)

Tak for hjælpen!!
- og undskyld point-forsinkelsen..
Avatar billede boxer Nybegynder
10. november 2005 - 08:45 #12
Det er helt fint :o)