Avatar billede greenstreet Nybegynder
31. oktober 2005 - 18:08 Der er 3 kommentarer

MyDVD Slideshow

Hej
I et nummer af PC-Planet fra dette efterår er der et slideshow freewareprogram med ovennævnte titel. Dette program fungerer egentlig fint, men der er dog en ting jeg ikke kan finde ud af, nemlig hvordan men vælger overgange mellem billederne. Jeg ved godt det foregår under Settings/Advanced/transition, men jeg kan ikke aktivere denne mulighed, selv om jeg gør hvad programmet siger jeg skal i hjælpefunktionen.
Er der nogen der kender dette program og som kan fortælle mig hvordan jeg løser problemet?
Avatar billede greenstreet Nybegynder
20. august 2007 - 14:16 #1
Lukkes
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. august 2007 - 16:21 #2
Du skal skrive løsningen....
Avatar billede greenstreet Nybegynder
21. august 2007 - 17:22 #3
Jeg fandt aldrig løsningen ...