Avatar billede leif Seniormester
30. oktober 2005 - 11:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Database was marked for delete

Hej,

Har en database jeg har forsøgt at flytte via MOVE med Adminp, dette gik galt af en eller anden årsag da jeg manglede nogen rettigheder på databasen.

Jeg flyttede så manuelt databasen og nu sletter den databasen en gang imellem så jeg skal restore den.

Hvordan kommer jeg af med at en database er marked for delete ?

Fra
Leif
Avatar billede karstenv Nybegynder
30. oktober 2005 - 11:43 #1
interesant ting, men skal lige finde ud af noget før jeg evt. komme med svar.
Avatar billede karstenv Nybegynder
31. oktober 2005 - 07:49 #2
En af de første ting du bør gøre er at kigge i admin4.nsf og finde din MOVE opgave og fjerne den, jeg er overbevist om at der ligger en der og at det sansynligvis er den som driller dig med den sletning.
Avatar billede leif Seniormester
31. oktober 2005 - 10:35 #3
Der havde jeg kigget, den er der ikke.
Avatar billede leif Seniormester
31. oktober 2005 - 10:36 #4
Men jeg tog en anden løsning, det var en database vi replikerer fra vores hovedserver, jeg satte en ny replica igang og det ser ud til at det har løst problemet !
Avatar billede karstenv Nybegynder
31. oktober 2005 - 11:06 #5
OK men hvis det ikke har løst sig så må vi se på det igen jo ;-)
Avatar billede leif Seniormester
02. november 2005 - 23:07 #6
Du får for brugt tid.
Avatar billede karstenv Nybegynder
07. november 2005 - 08:06 #7
Tak for det, det er eller ikke nødvendig, du fandt jo selv en løsning.