Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. oktober 2005 - 14:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

300 GB Ultra320 15K rpm

Kan det passe, at der ikke eksisterer 300GB ultra320 diske, der kører med 15000rpm? - og hvis der gør, kan det passe, at HP ikke markedsfører disse?
Avatar billede screem_brille Novice
28. oktober 2005 - 14:24 #1
Umiddelbart ja (ved kig på edb priser) men er nu ret sikker på de findes, (dog laver HP ikke selv diske, de køber fra andre og sælger dem som HP diske)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. oktober 2005 - 14:31 #2
Korrekt... men jeg er på udkik efter diske, montere i HPs standard serverenclosures :)
Avatar billede screem_brille Novice
28. oktober 2005 - 14:39 #3
jeg mener at maxtor laver 15k diske (med 300GB), men af en eller anden grund er de ikke umiddelbart til at finde hos forhandlere, (kan pgså være det e seagate jeg tænker, hvis jeg da ikke forveksler dem med 10K diske)