Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. oktober 2005 - 14:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Henta data fra AXAPTA og og Access

Jeg skal hente data fra axapta v.h.a. ASP.NET og VB.
Disse data skal bruges til at søge i en access database.

F.eks.
Jeg henter info som Kundenr, ordrenr, og produktionsnr og kundens mål i AXAPTA, for derefter at bruge disse data til at gå ned i min produktions database (Access) for at finde standard mål og materialer til at lave produktionskort.

/ElvStine
Avatar billede arne_v Ekspert
26. oktober 2005 - 14:19 #1
Hvad har du ? ODBC driver ? OLE DB provider ? ADO.NET provider ?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. oktober 2005 - 14:24 #2
??? Det ved jeg ikke.

Men jeg skriver OLE db i min kode
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
28. oktober 2005 - 13:38 #3
Hvad bliver min løsning? Kan det lade sig gøre?
Eller skal jeg sætte en ekstern programmør til det, som har ekspertise i AXAPTA?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2005 - 14:37 #4
hvis ikke du kan/vil fortælle mere så tror jeg at du skal kontakte
et AXAPTA konsulent firma og betale dem 800 kr. i timen
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
31. oktober 2005 - 09:07 #5
Det var da noget mærkeligt noget at skrive.
Hvis du måske forklarede nærmere med de der providers kunne jeg måske svare.
Jeg har intet med AXAPTA at gøre, vi har en ekstern it virksomhed som tager sig af al support dertil, jeg skal bare hente data fra en af databaserne.

/ElvStine
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
09. november 2005 - 16:47 #6
for en ekstern til det