Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
26. oktober 2005 - 09:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Download billede ?

Hej allesammen.

Er ved at lave en lille wap side.

Derfor skal jeg bruge en kode som linker til et billede, hvorefter brugeren kan downloade på sin mobil.

Hvordan gøres det?

På forhånd tak.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
26. oktober 2005 - 10:29 #1
ka du ikke bare lave en "knap" eller link hvor du linker til det billede, og så, hvis det er på google, højrekliker man bare på billedet og gemmer.
kan det gøres så simpelt ? ved ærlig talt ikke så meget om web programmering.
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
26. oktober 2005 - 10:36 #2
Tjo men det er en wap side, så ved ikke det store om det..
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
03. december 2005 - 13:30 #3
Lukker.