Avatar billede kojak99 Nybegynder
25. oktober 2005 - 10:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Paste XML ind i Word

Da jeg skal lave noget dokumentation vil jeg gerne copy / paste noget xml fra Internet Explorer ind i Word. Men da xml er en lang streng ser det ikke så smart ud. Hvordan kan jeg få formatteringen fra IE med over i Word ? Det kunne laves som screen dump, men den løsning kan jeg desværre ikke bruge.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2005 - 10:38 #1
Brug en XML beautyfier.

Jedit har f.eks. et plug-in der kan klare at sætte de enkelte elementer på hver sin linie og lave pænt indryk ved nestede elementer.
Avatar billede kojak99 Nybegynder
25. oktober 2005 - 11:42 #2
Kan du huske hvad det plug-in hedder og er det med som default ?
Avatar billede kojak99 Nybegynder
25. oktober 2005 - 12:03 #3
Fandt det der plugin-in. Det virker rent faktisk. Desværre mister man farveencoding, men det kan klares ved at bruge det plugin der laver det om til html. Problem løst.
Avatar billede kojak99 Nybegynder
25. oktober 2005 - 12:06 #4
Tillægsspørgsmål: Hvordan markerer jeg at problemet er løst og giver point til Kryptos for godt svar? Det er første gang jeg bruger eksperten
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2005 - 12:37 #5
Jeg lægger et svar her ;)