Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
23. oktober 2005 - 21:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billede forsvundet

Jeg downloadede en .vob fil i dag og skulle lige til at se den, men der var intet billede. Jeg prøvede derefter at se nogle andre videoer som jeg havde set før uden problemer, men de virkede eller ikke.
Så nu kan jeg ikke se videoer mere lige meget hvilken afspiller jeg bruger. Nogen der har erfaring med noget lignende og eventuelt ved hvad der kan være sket?
Avatar billede screem_brille Novice
23. oktober 2005 - 21:38 #1
prøvet og reinstallere din DVD player ?
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
23. oktober 2005 - 21:53 #2
Men det er med alle afspillere.
Avatar billede jokkejensen Novice
23. oktober 2005 - 22:16 #3
du kører ikke noget dualscreen eller lignende ?
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
24. oktober 2005 - 16:03 #4
Nej, men det er også lige meget. Da jeg startede computeren i dag virkede det pludseligt igen :s
Avatar billede jokkejensen Novice
24. oktober 2005 - 19:06 #5
hehe okay :).. smid et svar og accepter det :)
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:03 #6
Ok