Avatar billede stone Forsker
17. oktober 2005 - 17:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tips og trick

Ja jeg er sikker på det har været oppe og vende før, men kan vi ikke få en tips og trick section så folk ikke opretter en artikel som ikke er en artikel men et tip, hatten af for dem der gør det af mangel på bedre. Tips og trick skal jo selfølgelig være section bestemt. Hvis i på eksperten påtænker at opgradere et eller andet så tag lige fat i mit foreslag - jeg er sikker på at mange vil blive glade for den funktion her og gøre eksperten endnu bedre - gg skulle der være problemer med at integrere den funktion ja så har i verdens bedste brugere lige for næsen.
//stone
Avatar billede fromsej Praktikant
17. oktober 2005 - 17:56 #1
Ja tak.*S*
Mindst en af mine artikler hører retteligt hjemme i en Tips & Tricks sektion.
Avatar billede stone Forsker
04. september 2006 - 20:10 #2
glemt at lukke