Avatar billede newbie.dk Praktikant
17. oktober 2005 - 14:14 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Skærm med TV-indgang

Findes der TFT computer-skærm med TV(antenne)-indgang?
Avatar billede bartz Praktikant
17. oktober 2005 - 14:20 #1
ja det gør der faktisk :)
Avatar billede bartz Praktikant
17. oktober 2005 - 14:22 #2
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. oktober 2005 - 14:25 #5
bartz>> Der er da ikke antenne stik på de skærme du linker til? Der er kun VGA, DVI og eventuelt USB. Men ikke noget antenne stik. Der er på den 17" Hundai (det første link) min ikke på dit andet link.
Avatar billede jimse Nybegynder
17. oktober 2005 - 14:27 #6
Samsung 17 710 MP TV
http://computercity.dk/
Avatar billede bartz Praktikant
17. oktober 2005 - 14:28 #7
2 sek fikser lige et par link. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=160403 http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=117755
Det var lige et par links. Der vidst 3 eller 4 der ikke har, men det er jo ikke svært at checke, bare ind og se om der er antenne stik ved at klikke på info -> stik.
Avatar billede bartz Praktikant
17. oktober 2005 - 14:35 #8
Og de links der er taget fra den link som du skrev at der ikke var antenne stik :). Og så vidt som jeg kan se så har de 2 der antenne stik, og det var bare 2 tilfældige jeg tog.
Avatar billede screem_brille Novice
17. oktober 2005 - 15:08 #9
james_t_dk har du tid til at give din mening i følgende spørgsmål ? ;) (ang. den del med hvordan elektronik som har været udsat for statisk elektricitet opfører sig) http://exp.dk/spm/655432
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. oktober 2005 - 18:35 #10
bartz>> Sorterede efter at de havde TV funktion.... En feature edbpriser har. Og har nu kontrolleret din påstand. SAMTLIGE skærme i mit link har Tv-antenne indgang. Selv Swedex skærmene i bunden, der kommer i træ kabinetter.
Avatar billede bartz Praktikant
17. oktober 2005 - 19:12 #11
jaja det er fint nok. Altså synes selv det er ligemeget om han nu skal til at checke 4 ekstra skærme for tv-antenne. Hvis du går så meget efter pointene så må du da gerne få dem :).
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. oktober 2005 - 22:39 #12
Det er nu 8 ekstra skærme og jeg syntes det er relevant at give korrekte købs råd, så folk ikke køber noget forkert!
Avatar billede screem_brille Novice
17. oktober 2005 - 22:40 #13
Jamens_t_dk vi er enige, der er intet galt i at give spørger nogle alternativer, både mht pris, men også design.
Avatar billede bartz Praktikant
18. oktober 2005 - 02:41 #14
der blev ikke spurgt om nogen købsråd, der blev bare spurgt om der findes skærme med antenne udgang.
Avatar billede bartz Praktikant
18. oktober 2005 - 02:46 #15
Og så vidt som jeg kan se på mandens info så er han da rimeligt intelligent så mon ikke han kan finde ud af at klikke 2 gange for at se om nu skærmen virkeligt havde antenne stik. ;)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. oktober 2005 - 05:50 #16
bartz>> Smid nu bare et svar ikke. Du har ret i at brugere sikkert er intelligent, men derfor kan han jo også godt, som mig, være doven!
Avatar billede newbie.dk Praktikant
18. oktober 2005 - 13:58 #17
Mange tak alle sammen.
Bartz ligger du ikke et svar.
Avatar billede bartz Praktikant
18. oktober 2005 - 17:57 #18
Jow gør jeg da :) Det var så lidt og selv tak :)
Avatar billede bartz Praktikant
20. oktober 2005 - 01:38 #19
Noget nyt :).