Avatar billede mrcool37 Nybegynder
15. oktober 2005 - 13:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows 98

hej jeg vil lige opdate min 98 da den kom med den her

de Aktuelle sikkerhedsindstilling er for hindrer at
Activex-objekter kan køre på denne side detteckan medføre at siden ikke vises korrekt
og det er under microsoft /windows /update

jeg var også inde på tips.dk og vil lige se hvad de 13 tips i var også kom den med at

Handlingen blev annulleret.
Der kunne ikke oprettes et hyperlink til den anmodede webside i Internet Explorer. Siden kan være midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har besøgt denne side tidligere, og du vil se, hvad der er gemt på din computer, skal du klikke på Filer og derefter klikke på Arbejd offline.

Oplysninger om offlinegennemsyn med Internet Explorer får du ved at klikke på menuen Hjælp og derefter klikke på Indhold og indeks.

Internet Explorer

den windows jeg har er windows 98
Avatar billede peet49 Nybegynder
15. oktober 2005 - 14:20 #1
Hvis du ikke har kørt update før, skal du indstallere aktivex, når du bliver bedt om det, ellers har update ingen adgang til din disk.
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
15. oktober 2005 - 17:51 #2
ok jeg har lige hente opdate og ser ud til at det virke men den have bare ikke install godt nok og jeg tænke jeg må prøve at køre det færdig

men det aktivex hvor kan jeg hente det henne

og jeg vil lige spøre hvordan kan jeg få explorer til at køre hurtig
ved du det
Avatar billede mrcool37 Nybegynder
25. oktober 2005 - 07:27 #3
har fået opdate
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. oktober 2005 - 08:53 #4
Alt afhænger af dit system, der findes IE6 til windows98, du skal også have en rewn PC - ren for spyware og virus.