Avatar billede momolytter Nybegynder
12. oktober 2005 - 14:24 Der er 1 løsning

Driver til fashion cam 3.0 megapixel

Hej
Jeg mangler en driver til et ´kamera med manglende oplysninger og cd-rom.
Det hedder "fashion cam" i den italienske version hedder det også reporter. Det er et 3.0 megapixel digital cam. Når man tilslutter det xperen skriver den bare Usb digital camera, og kan ikke finde driveren.

Der er ingen modelnummer på eller lignende, ved at søge (fashion cam) under billeder i google har jeg dog fundet noget der ligner, men stadig uden at kunne finde producent eller driver.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. oktober 2005 - 14:59 #1
hvis du nu aldrig fandt det, så har jeg her den du kan bruge http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=86500