Avatar billede rymark Nybegynder
10. oktober 2005 - 12:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Blå rækkenumre?

Hej med jer,

Jeg har et ark, hvor nogle af rækkerne har været skjult. Det er de ikke længere, men rækkenumrene er alligevel blå i stedet for sorte?!

Er der nogen, der ved, hvad det betyder? Og hvordan man får det "tilbage" til normal?

Hilsen Rymark
Avatar billede b_hansen Novice
10. oktober 2005 - 12:53 #1
Det tyder på, at du har sat et autofilter på og lavet en filtrering på en af kolonnerne. Du kan slippe af med det på to måder: Enten slår du autofiltrering fra eller også finder du den eller de kolonner, der filtreres på.
Avatar billede rymark Nybegynder
10. oktober 2005 - 12:56 #2
Bukker og takker... Det var såmænd bare det. Kunne bare ikke finde hjælp nogle steder overhovedet. Godt man kan herinde.
Avatar billede b_hansen Novice
11. oktober 2005 - 10:51 #3
husk lige at lukke spørgsmålet *S*
Avatar billede b_hansen Novice
25. oktober 2005 - 09:20 #4
Rymark> Luk lige spørgsmålet...
Avatar billede b_hansen Novice
09. november 2005 - 15:05 #5
Rymark??
Avatar billede b_hansen Novice
22. november 2005 - 08:50 #6
hallo.....