Avatar billede pede123 Nybegynder
08. oktober 2005 - 17:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne billeder

Hej !...
Jeg har lagt en masse billeder fra en HDD over på en anden HDD og kan nu ikke åbne dem..
Eller det vil sige jeg kan godt åbne dem... Men når jeg åbner dem kommer der ikke noget billede !..
Der står bare... "Der er ikke noget eksempel"...
Så jeg vil høre om der er et program der kan hjælpe !?..
Det er JPG og GIF
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. oktober 2005 - 20:48 #1
start Stifinder>Funktioner>Mappevisning>Vis - fjern krydset hvor der står Enkel fildeling (Anbefales).
Højreklik på en mappe eller et drev, vælg Deling og sikkerhed >Sikerhed>Avanceret - her kan du tilføje dit navn og kryds felterne af, så skulle du få adgang til mapper og drev der er låst.

Herefter skulle du kunne fjerne filen.
Avatar billede pede123 Nybegynder
08. oktober 2005 - 22:53 #2
Jeg skal ikke fjerne nogle filer !! Jeg skal se billeder !
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. oktober 2005 - 22:59 #3
det var også noget sludder jeg kom til sætte i, meningen er at du skal overtage ejerskabet over mapper/billedfiler.

Når man flytter mapper/filer fra en XP til en anden XP følger ejerskabet ikke med over.

Kan du se billederne hvis de flyttes tilbage og fylder filerne det de skal?
Avatar billede pede123 Nybegynder
09. oktober 2005 - 09:32 #4
Hmm.... Altså det blev egentligt flyttet fra en 2000 til XP
Og filerner fylder nok ja !
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. oktober 2005 - 10:59 #5
jeg har hørt om fænomenet et par gange tidligere, den gang var man inde på at det var en virus der gik efter billedfiler.
Såvidt jeg husker nyttede det ikke af forsøge redning af filerne, de var gået til de evige fotomaker, sorry.
Avatar billede pede123 Nybegynder
10. oktober 2005 - 13:29 #6
Hmm.. Nå..
Jamen så må jeg tage nogle nye ! ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. oktober 2005 - 16:46 #7
ja, det skal du vel hele tiden ;o)

Læg selv et svar og accepter det, så lukkes spm.
Avatar billede pede123 Nybegynder
10. oktober 2005 - 18:56 #8
Jamen det gør jeg så