Avatar billede jmc Nybegynder
04. oktober 2005 - 20:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google sitemap

Er der nogle som ved hvor man evt. kunne finde noget ASP som skriver et GOOGLE sitemap?
Avatar billede jokkejensen Novice
04. oktober 2005 - 20:17 #1
Det er nok lettest at gøre det selv, det er svært at lave noget der er dynamisk nok til at kunne submitte gmaps for andre sites.
Avatar billede moskjaer Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:29 #2
Der er forskellige kodeeksempler angivet på http://code.google.com/sm_thirdparty.html og også et ASP-eksempel. Såvidt jeg husker, gennemløber den vistnok hele mappen hvor dit website er placeret.
Avatar billede jmc Nybegynder
20. oktober 2005 - 09:03 #3
takker