Avatar billede djkruntz Nybegynder
04. oktober 2005 - 08:59 Der er 2 løsninger

Valg af blæsere.

Jeg står og skal til at købe nogle nye kabinet-blæsere 80mm og vil gerne have  dem så lydløse som muligt.
Mit spørgsmål er så hvad jeg skal købe.
Jeg har i forvejen 2 papst 80mm som jeg er meget skuffede over da de larme skramlende og rengøring hjælper ikke.
Så det er nok ikke papst jeg skal have igen...
Har et chifetec midi-tower...

Mvh Kennneth
Avatar billede darth-domino Nybegynder
04. oktober 2005 - 09:19 #1
Jeg har altid hældt imod Thermal Take.... de larmer utrolig lidt!

Du skal bare købe de dyre TT, så er jeg 110% sikker på at du ikke bliver skuffet!
Avatar billede darth-domino Nybegynder
13. oktober 2005 - 12:10 #2
Er du tilfreds med svaret???