Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
29. september 2005 - 17:09 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Driver til Geforce FX Go 5600

Hvordan finder jeg og opdatere driverne til mit Geforce FX Go 5600...???
Avatar billede boxer Nybegynder
29. september 2005 - 17:24 #1
Hvilken bærbar har du?
Avatar billede boxer Nybegynder
29. september 2005 - 17:30 #2
Hent Everest herfra:
http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=1&lang=en
Programmet er gratis og kan hjælpe dig med at identificere dit hardware samt komme med links til drivere.
Avatar billede milter Ekspert
29. september 2005 - 21:11 #3
Så vidt jeg husker, så er der ikke ret mange (hvis nogen) updates til nVidias Go-drivere fra nVidia selv. Hvis du vil opdatere, skal det nok være hos producenten af din bærbare.

Jeg mener også at kunne huske, at der måske kan laves lidt redigering i ordinære nVidiadrivere mod at man måske mister nogle funktioner.

Jeg prøver lige at se, om jeg kan finde det igen.
Avatar billede milter Ekspert
29. september 2005 - 21:15 #4
Så fandt jeg det. Kig i linket herunder:

http://eksperten.dk/spm/640660

Kig på indlægget 17/08-2005 13:42:18
Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
02. oktober 2005 - 17:11 #5
Min computer er en Gericom Hummer FX 5600...
Så vidt jeg kan se har milter ret i at der ikke findes nogen Go-drivers fra nVidia..
Jeg kiggede på Gericoms hjemmeside under drivers: http://download.gericom.com/NOTEBOOK/
Men synes sq ikke rigtig den giver nogen mening...
(Iøvrigt er hele min grund til at ville opdatere mine driver at grafikken ikke fungere GTA San Andreas selv i mindste opløsning og det eneste jeg kunne komme i tanke om var at prøve at opdatere mine drivers.... Nogen der har en bedre idé..??)
Avatar billede milter Ekspert
02. oktober 2005 - 17:25 #6
Er du sikker på, den hedder FX 5600?
Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
02. oktober 2005 - 17:35 #7
Det skulle jeg mene det står på den.... :-)
Og derfor undre det mig også at den ikke er som mulighed på driver downloadsiden...
Det er BTW en:
2,8ghz Pentium 4
512 RAM
128mb nVidia Geforce FX Go5600
Avatar billede milter Ekspert
02. oktober 2005 - 17:45 #8
Kan du finde nogen steder på den, hvor der står noget med "Product ID" eller lignende?
Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
02. oktober 2005 - 17:57 #9
Du siger sq noget ser ud til at det er serie 755INO.... Står i bunden... :-)
Avatar billede milter Ekspert
02. oktober 2005 - 18:07 #10
Så er det nok her, du skal finde dine drivere:

http://download.gericom.com/NOTEBOOK/Hummer-755IN0/

Men jeg tvivler på, du finder noget, der kan afhjælpe dit problem. Jeg har set et par test af den, og der er tilsyneladende ikke i spil, den får topscore :(
Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:33 #11
Men non the less kan jeg nu kører GTA: San Andreas i 800*600 med højeste opløsning og længste drawing længde.... Så.... Takker til folk der har hjulpet...!!
Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:36 #12
Hvordan lukker jeg dette spørgsmål...?? :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
02. oktober 2005 - 18:46 #13
GTA: San Andreas er også et krævende spil.

Er 128mb nVidia Geforce FX Go5600 et af de grafikkort hvor man selv skal sætte grafikkortets brug af memory i bios?
Avatar billede milter Ekspert
02. oktober 2005 - 18:51 #14
Det gør du ved at bede dem, du synes skal have point, lægge et svar. Når de har svaret, klikker du på deres navn, derefter på "Accepter" og så skulle det være ordnet.

Dejligt, du fik det til at virke. Og så har jeg lagt et link herunder til FAQ for eksperten.dk

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
02. oktober 2005 - 19:53 #15
Jamen Milter så giv et svar.... :-)
Avatar billede milter Ekspert
02. oktober 2005 - 20:23 #16
... og det kommer så her med tak for pointene :)

Og nu, du ved, hvordan det foregår, skulle du måske kigge på dine gamle spørgsmål og lukke ved selv at lægge et svar og derefter acceptere det, hvis du selv har løst problemet eller bede andre om at lægge et svar, hvis du mener, de har hjulpet dig med det.

Det gør det lettere for dig at få hjælp fremover :-)