Avatar billede Slettet bruger
27. september 2005 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overfør billede OG lyd fra HP Photosmart 935.

Hej Eksperter!

Har følgende kamera: HP Photosmart 935.

På kameraet er der en feature, som gør det muligt at optage lyd sammen med det billede man tager.
Det fungerer på følgende måde:

Man tager et billede af det man nu har i søgeren
Når billedet er taget - holdes knappen nede, og man kan indtale lyd til billedet. F.eks. "Billede af stol"

Efterfølgende når man viser billedet på kameraet afspilles lyden sammen med det tilhørende billede.

Når man overfører billedet til PC'en går lyden tabt. Det er en skam, da jeg bruger kameraet til at dokumentere en arbejdsgang. (Nedgravning af kloak-rør - som jo efterfølgende dækkes til. Med indtaling af lyd kan jeg dokumentere overfor bygherren, hvis der er specielle forbehold vedr. rørlægningen..)

Er der nogen som ved, om det er muligt at overføre både billede og lyd til PC'en? Og i så fald hvordan?
Avatar billede boxer Nybegynder
27. september 2005 - 20:58 #1
Hvis du åbner det medfølgende software: HP Image Zone, finder billederne, kan du se at der er et lille lydikon nede i venstre hjørne. TRyk på det og lyden skulle gerne blive afspillet.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2005 - 21:36 #2
OK boxer - det vil jeg lige prøve.
Vender tilbage når jeg ved mere :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2005 - 23:57 #3
-> boxer

Vil bare gøre opmærksom på, at jeg ikke har glemt denne tråd...
Hemmeligheden er, at jeg spørger på vegne af en kammerat - og hun har endnu ikke haft tid til at afprøve dit forslag.
Jeg smider yderligere en kommentar så snart jeg ved mere :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 15:26 #4
Løste vi problemet eller.....
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2006 - 00:31 #5
Hej Boxer.

Det er stadigvæk ikke lykkedes mig, at få et svar fra min kammerat.
Hun har været i gang med at flytte, og har derfor ikke haft tid til at afprøve dit forslag...
Jeg smider pointene til dig - og håber på at skidtet virker.