Avatar billede mydream Nybegynder
27. september 2005 - 17:30 Der er 6 kommentarer

Fejl når jeg gemmer

Min Dreamweaver er pludselig begyndt at komme med fejlmeddelelser, når jeg gemmer et dokument.

Den gemmer stadig dokumentet, men de 2 meddelelser er irriterende.

De lyder:

While executing onLoad in tempURL_afterSave.htm, the following Javascript error occurred:
In file ""tempURL_afterSave"":
ReferenceError:afterSave is not defined.

(de er ens og kommer lige efter hinanden)

Hvad er der sket? og hvordan kan det rettes?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. oktober 2005 - 14:50 #1
Hvad har du kaldt dit dokument/fil?
Avatar billede mydream Nybegynder
27. oktober 2005 - 08:45 #2
det er faktisk når jeg gemmer et hvilket som helst af mine dokumenter, og jeg har stadig problemet. Det er vildt irriterende.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
27. oktober 2005 - 09:30 #3
Er det ikke fordi du har glemt at tilføje javascript som prog lige som man skal gøre md html, aps, m.m.?
Avatar billede mydream Nybegynder
27. oktober 2005 - 09:48 #4
Jeg kommer lidt i tvivl om hvor det skal stå. Hvad er syntaksen for det?
Avatar billede mydream Nybegynder
27. oktober 2005 - 09:51 #5
Men faktisk kommer fejlen også når jeg gemmer et helt almindeligt html dokument uden andet end html.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
27. oktober 2005 - 16:30 #6
jeg havde lige den samme fejl.

Det var bare fordi jeg lige slettede AutoPostBack="True" i min dropdownliste