Avatar billede ekinci Praktikant
23. september 2005 - 18:51 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

sms via internettet

Er der nogen kender et program/hjemmeside hvor man kan sende gratis sms via nettet til udlandet. Det gør ikke noget at jeg skal registere mig,bare det virker. Hjemmesider såsom Coolsms virker ikke, selvom mange siger at den virker. Pointene gives kun hvis det virker.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
23. september 2005 - 18:55 #1
Du kan evt. prøve denne her:
http://www.telegeil.dk/?artikelid=4132
Avatar billede kalp Novice
23. september 2005 - 19:13 #2
Avatar billede ekinci Praktikant
23. september 2005 - 19:17 #3
Hej Jeanette18, den side du referer til er firmat M1, og jeg er allerede medlem der, det eneste problem er at den ikke sender til udlandet.
Avatar billede ekinci Praktikant
23. september 2005 - 19:18 #4
Hej Kalp, jeg har været inde på hjemmesiden og den kan ikke sende til Tyrkiet.
Avatar billede ekinci Praktikant
23. september 2005 - 19:21 #5
TILFØJELSE

Hej til alle, jeg glemte at skrive at det helst skal virke til Tyrkiet.
Avatar billede kalp Novice
23. september 2005 - 19:24 #6
http://mobil.tnn.net/

tyrkisk sms hehe
Avatar billede ekinci Praktikant
23. september 2005 - 22:40 #7
Hej Kalp, man skal desværre være oprettet som bruger og det koster penge øv øv.
Avatar billede perj Nybegynder
23. september 2005 - 23:52 #8
Denne her anvender jeg daglig uden problemer, men er kun for TDC kunder.
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/sms/send_sms/index.jsp
Avatar billede perj Nybegynder
23. september 2005 - 23:57 #9
TDC skriver at man ikke kan sende til udenlandske kunder, men det har jeg også gjort uden problemer til USA, og modtager var/er Sonofon kunde.
Avatar billede ekinci Praktikant
24. september 2005 - 10:52 #10
Hej Peri, jeg har været inde på denne hjemmeside og man skal være TDC kunde for at benytte servicen.
Og jeg tror at det der med at du har sendt til USA er at din ven har haft sin mobil med fra Danmark så er han jo stadigvæk Dansk kunde og jeg går ud fra at når du sender beskeder til ham så sør du det via hans danske tlf. nummer ( alt det som jeg har skrevet er kun et gæt ).
Avatar billede perj Nybegynder
27. september 2005 - 11:36 #11
Korrekt opfattet:-)
Avatar billede kalp Novice
28. september 2005 - 12:56 #12
Avatar billede ekinci Praktikant
30. september 2005 - 16:48 #13
Hej Kalp.

Jeg har været medlem hos SMS.ac før og de tar også penge for at sende sms, dog på en anderledes måde,hvilket vil sige at det er gratis at sende en sms men når man modtager en rapport fra dem,og den kan man ikke vælge fra, så opkræver de cirka. 3 kroner pr.sms.
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 16:50 #14
ekinci >>

Det er så ikke en 100% løsning.. men hvis du vil sende sms billigt til udlandet så køb et taletidskort fra CBB... køb så gratis sms for 99kr og så kan du sms'e på livet løs til udlandet uden at det koster dig mere:)
Avatar billede hojhus Nybegynder
30. september 2005 - 16:52 #15
Nu er coolsms ikke gratis, men den er meget billig (i forhold til 2.70 kr som alm. selskaber tager). Bare en lille kommentar :o)
Avatar billede ekinci Praktikant
30. september 2005 - 16:53 #16
tak for det
Avatar billede ekinci Praktikant
07. februar 2013 - 17:01 #17
.