Avatar billede leshrac Nybegynder
16. april 2001 - 19:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

3D studio max!

Davs...
Jeg er nybegynder i 3d sudio max... og jeg er ikke så god til det endnu... og så er spørgsmålet så... er der nogen der gider a lave eller sende en tutorial til mig så jeg kan blive bedere til det... så ville jeg gerne give 150 point for det... men så skal den sq også være god!!! :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. april 2001 - 19:15 #1
Kan du ikke bruge nogle af dem:

http://www.3dcafe.com/asp/tutorial.asp

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. april 2001 - 19:19 #3
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. april 2001 - 19:22 #5
Her er der lidt flere tutorials:

http://www.3dlinks.com/tutorials_max.cfm

/per
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. april 2001 - 19:23 #6
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. april 2001 - 19:31 #7
Avatar billede leshrac Nybegynder
17. april 2001 - 14:45 #8
Jo tak det kan jeg godt... men du gjorde jo ikke hvad der stod... men det er lige meget, du får pointne alligvel... da det var dig der lavede flest links...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. april 2001 - 14:51 #9
leshrac> Tak, men du kan anvende punktet avanceret, og dele dem mellem os.  Jeg deler dem med nikolajdu i aften.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. april 2001 - 15:02 #10
Vi har støvsuget nettet for simple tutorials, men de findes desværre ikke. 3D studio Max er et meget kompliceret program, og det er kun max. 10%, som kan anvende programmet efter endt uddannelse.

Hvis du vil være super god til 3d studio MAX, så skal du ofre et 3 dages kursus på www.mediedh.dk.
Du kan også tage et kursus på www.truemax.dk, begge steder er priserne meget rimelige. Samtidig er priserne meget rimelige i forhold til andre steder.
Lærerne er top professionelle begge steder, så du får med garanti noget for pengene.

Du burde først tage et 3 dages kursus på Mediedaghøjskolen, så du kan se om det er noget for dig. Inden du smider penge ud på flere kurser.

/per
Avatar billede leshrac Nybegynder
17. april 2001 - 17:07 #11
Jo men da ak for rådet!!! og det er fint at i deler pointne... jeg vidste ikke hvordan jeg delte dem... men det ved jg nu!!!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. april 2001 - 19:42 #12
Hej Nikolaj

Der er point til dig http://www.eksperten.dk/spm/65303

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. april 2001 - 19:42 #13
Hej Nikolaj

Der er point til dig http://www.eksperten.dk/spm/65303

/per