Avatar billede udvikler Nybegynder
13. september 2005 - 16:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Signatur her på experten ?

Davs med jer derude :)

Tænkte på om det ikke ville være en god idé hvis man kunne have en signatur her på experten ?
Hvad synes i ?
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2005 - 16:49 #1
joh - måske en ok idé... men lidt ligegyldig i forhold den ekstreme liste af fejl og mangler der allerede er i forvejen :(
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. september 2005 - 16:52 #2
Du har selvfølgelig ret, især når man kigger på denne artikel som er blevet oprettet: http://www.eksperten.dk/artikler/786

Men jeg ville bare lige gøre Administratorene opmærksomme på at det kunne være en fed ting :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. september 2005 - 17:15 #3
Lukker lige, i kan stadig skrive og diskutere videre i dette spørgsmål :)
Avatar billede busschou Praktikant
14. september 2005 - 12:47 #4
Jeg kan ikke se hvad man skal med en signatur, ens navn står ude til venstre og så længe man fører en ordentlig sober tone, så er det blot spild plads i mine øjne at tilføje en signatur

Men det er jo blot min mening :o)
Avatar billede udvikler Nybegynder
14. september 2005 - 15:07 #5
Jeg synes det ville være fedt, da man kunne fortælle folk lidt om hvem man er osv.
Det kan man jo ikke andre steder :/
Avatar billede busschou Praktikant
14. september 2005 - 15:35 #6
jo det er det man gør på sit "minisite" her http://eksperten.dk/konto.phtml?option=myad
Om det kun er for pro ved jeg ikke eftersom jeg er pro og har det
Men så må man jo blive pro hvis man ønsker den feature :o)
Jeg synes det er fint at der generelt er lidt forskel på pro og ikke pro uanset om dette er en af de features som gør forskellen eller ej
--
i øvrigt ville jeg blive rimelig træt hvis alle brugere havde en signatur på måske 10 linjer. Nogle af de spørgsmål jeg har deltaget i har der været måske 100 indlæg, og 100 signaturer af 10 linjer ja det er 1000 ekstra linjer man skal spole igennem for at komme ned og lægge en kommentar eller et svar ...
Avatar billede simonvalter Praktikant
14. september 2005 - 16:37 #7
minisite er fint.. signatuerer er spam.
Avatar billede hcma Novice
14. september 2005 - 20:49 #8
brugernavn står ude til venstre og signaturen kan man skrive i sit minisite / statement, så hvad skal man dog med al den overflødige tekst i en tråd