Avatar billede smoky_larz Nybegynder
12. september 2005 - 16:47 Der er 2 kommentarer

Fruity Loops problem

Jeg har erhvervet mig Fruity Loops 4, men kan kun høre handclaps og intet andet, selvom jeg flittigt fylder på med både kick, snare osv. Det kan evt. hænge sammen med at alt andet end handclaps "lyser rødt". Er der nogen der kender problemet og ved hvad jeg kan gøre ved det? På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede smoky_larz Nybegynder
12. september 2005 - 18:13 #1
Hallo?
Avatar billede itwarez Nybegynder
26. september 2005 - 18:41 #2
- Hey jeg kan svare dig på dette - "lyser rødt" betyder at file som du ville bruge ikke er til stede ....

Prøv at finde dine toner i venstre side af din browser....

klik på din lyd eks.. lyser rødt drum.....

der efter højre klik på en drum fil eller hvad dette måtte være og "SEND"...
så skulle det virke......

Skriv eller spørg mig på www.DJ.DKz.DK

(DJDEEP)