Avatar billede utopiav Nybegynder
09. september 2005 - 12:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen forbindelse til trådløst netværk

Jeg er koblet op til internettet via kabel (antenne) og har derfor en router (tror jeg det hedder). For et stykke tid siden fik jeg et trådløst netværk, som er koblet sammen med routeren. I ca. 2 måneder virkede det trådløse netværk - men jeg oplevede oftere og oftere, at forbindelsen røg. Og hvor den eneste mulighed var, at genstarte computeren for igen at komme online.
Jeg har haft ringet til udbyderen og det er ikke DER problemet er. Men! Efter at ha' søgt efter IP-adressen, sammen med udbyderen, kunne de se at der "var noget galt med IP-adressen".

Pt. er jeg stationært online - men vil jo vældigt gerne være trådløst online, når jeg nu har HAR det.

Forstår nogen hvad jeg mener, eller skal jeg uddybe spørgsmålet?

Mvh. Pia
Avatar billede kenp Novice
09. september 2005 - 20:46 #1
Du må ikke have 2 ens spøgsmål åbne om det samme... Lukker du her igen?
Avatar billede utopiav Nybegynder
10. september 2005 - 09:46 #2
ok - men hvordan gør man det?
Avatar billede kenp Novice
10. september 2005 - 09:57 #3
ved at ligge etsvar selv, når du så har trykket send. så marker du dit navn og accepter det.
Avatar billede utopiav Nybegynder
10. september 2005 - 10:01 #4
sådan her?
Avatar billede kenp Novice
10. september 2005 - 10:14 #5
jeps så mangler du bare at marker dit navn og trykke accepter.
Avatar billede utopiav Nybegynder
10. september 2005 - 12:25 #6
har jeg gjort det nu?
Avatar billede kenp Novice
10. september 2005 - 13:00 #7
jeps