Avatar billede kragekjaer Praktikant
15. april 2001 - 02:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Se gennem moving camera

Er hel ny i 3dmax.

Findes der en tutorial nogen steder, der forklarer hvordan man i en animation kan se gennem et kamera, der bevæger sig, fx. rundt om et objekt??
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. april 2001 - 08:28 #1
Det tror jeg ikke der findes, for det er ret enkelt. Du burde ofre lidt penge på et kursus hos truemax, det koster ikke en formue. Eller et 3 dages kursus på Mediedaghøjskolen.

www.mediedh.dk
www.truemax.dk

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. april 2001 - 10:46 #2
Det er ret enkelt:

1. Du laver en cirkel omkring objektet
2. Du laver en Dummy
3. Du laver et kamera
4. Attach dummy til cirklen, billedet med den lille cykel.
5. Linker kameraet til dummy
6. Laver en dummy i midten af cirklen
7. Linker kamera target til dummy i midten af cirklen
8. Peger på Front i det ene vindue og højreklikker, og vælger kamera som view port.

/per
Avatar billede cheater Nybegynder
22. april 2001 - 17:10 #3
se http://www.boegholm.subnet.dk/tutorial - så skulle det være muligt...