Avatar billede reezer Nybegynder
06. september 2005 - 21:31 Der er 1 løsning

Skærm går i standby efter windows startscreen!?

Heysa ... jeg ved ikke lige hvad der sker.
men blev færdig med at installerere battlefield på min PC hvorefter jeg skulle installere dirict x 9.0c. så bad den om at genstarte og ja ja- det gjorde jeg.. men da maskinen så kommer hen til den Windows startscreen (hvor der står WINDOWS XP og så den blå bjælke der "loader"- som standard) efter den har loaded færdigt, kommer der intet billede og skærmen går i standby. Kan sagtens starte den op i Fejlsikret tilstand. og har prøvet at bruge windows restore for at komme tilbage- men virker stadig ikke..
Grafikkortet er et Gefroce 5500 FX. så vil da ikke mene der skulle være nogen probleme
Avatar billede reezer Nybegynder
06. september 2005 - 22:24 #1
Well- jeg har nu selv fundet ud af det :) den nye driver havde indsat en ny skærmsource som computeren så troede var den primære skærm