Avatar billede fuldstop Nybegynder
05. september 2005 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Maxtor shared storage - usb/ethernet?

Jeg overvejer at købe sådan en maxtor shared storage driver http://www.eksperten.dk/priser/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H017086
Men er det muligt, med denne, at forbinde ethernet-forbindelsen (på maxtoren) til en computer og vha. en usb/ethernet adapter at forbinde en anden computer (usb-forbindelse i maxtoren og netværksstik i den anden computer).
Kan begge computere så se maxtoren? Maxtoren skal stå et stykke fra den anden computer, så usb er ikke en løsning da der bliver for langt, og jeg har samtidigt fortrådet netværk i hele lejligheden.
Avatar billede kenp Novice
05. september 2005 - 22:45 #1
Du skal ikke forvente at det vil virke. det er yderst sjældent at sådanne ting vil virke... (vil dog ikke sige 100% at det ikke kan lade sig gøre)
Avatar billede fuldstop Nybegynder
03. december 2006 - 17:56 #2
kenp: smider du lige et svar (for ulejligheden :))
Avatar billede fuldstop Nybegynder
15. december 2006 - 12:33 #3
lukket