Avatar billede mammen Nybegynder
28. august 2005 - 17:53 Der er 4 kommentarer

Søger Fromsej eller en anden person der kan være behjælpelig.

Hej Eksperter.
Fromsej har påbegyndt at hjælpe mig med at fjerne virus/trojan horse. Hans anbefaling går blandt andet på at køre en scanning med Ewido i safe mode. Når jeg gør dette kommer der et antal filer frem hvor jeg enten kan trykke på clean eller på none. Hvad gør jeg?
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. august 2005 - 18:09 #1
Hvilke filer er der tale om?
Avatar billede hcma Novice
28. august 2005 - 18:14 #2
er sikker på at fromsej hjælper dig i det oprindelige link, så jeg holder mig langt væk her, for ikke at ødelægge og komplicere noget fromsej allerede er igang med.
Fromsej's ord er lov (når det drejer sig om spyware/hijacks m.m.)
Avatar billede tafkab Nybegynder
28. august 2005 - 19:13 #3
Ewida lader du bare Cleane hvad den kan :-)
Avatar billede tafkab Nybegynder
28. august 2005 - 19:16 #4
Og jeg kan se at du også har fået svar i den oprindelige tråd, så jeg synes bare du skal ligge et svar her og selv tage dine point tilbage igen :-)