Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
28. august 2005 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Filer i hovedfolderen

Jeg vil brænde en DVD, hvor jeg har styr på VIDEO_TS og AUDIO_TS, men... skal der også lægge noget i hovedfolderen eller skal den bare være tom? (som her: http://img183.imageshack.us/img183/1407/eks29xu.jpg) Og hvis der ikke skal lægge noget i hovedfolderen må der så godt lægge noget i den alligevel (som her: http://img183.imageshack.us/img183/6748/eks18na.jpg)

PS. Jeg ved godt at billederne måske er at gøre meget ud af et ellers rimeligt simpelt spørgsmål, men jeg har det med at udtrykke mig utydeligt, så nu skulle der ikke være noget at tage fejl af.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
30. august 2005 - 11:42 #1
Hejsa.

Du skal ligge dine filer i VIDEO_TS mappen. Der skal ikke ligge noget i hovedmappen eller i AUDIO_TS mappen.

Derefter brænder du bare almindeligt. Husk det er kun VOB, BUP og IFO filer der bruges.
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
31. august 2005 - 18:16 #2
Tak, men må der godt lægge noget i hovedmappen?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
01. september 2005 - 10:00 #3
Jeg er altså ikke helt sikker. Men man kan jo prøve sig frem... Jeg kan heller ikke se pointen i at ligge noget i hovedmappen ??
Avatar billede mmfrandsen Nybegynder
01. september 2005 - 17:44 #4
Tja, der er en audio fil som jeg gerne vil gemme uden at den skal tage plads på harddisken, men det er egentlig ligemeget. Tak for hjælpen, du får pointene.