Avatar billede hmlfc Praktikant
26. august 2005 - 16:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke læse min word file (doc)

Hej.

Jeg har taget en backup af min word filer. Jeg har brændt dem ud på en cd. Efter jeg havde formeteret min pc, vil jeg ligge dem ind igen. Men jeg kan ikke åbne dem. dvs det kan jeg men der er kun små firkanter på en 7 sider!?
Kan jeg rede disse filer? Det samme sker ved min billeder filer og excel filer!
Avatar billede kalp Novice
26. august 2005 - 17:33 #1
Spørgsmålet har været oppe mange gange før.. jeg har endnu ikke set en løsning på problemet desværre.
Avatar billede kalp Novice
26. august 2005 - 17:37 #2
Mit forslag... prøv med http://www.jufsoft.com/docrepair/
Avatar billede hmlfc Praktikant
31. august 2005 - 19:06 #3
Det er ikke noget at gøre ved... #"#¤#¤#%¤#"¤%&/&  Men takker for jeres tid!